onsdag 21 november 2012

Bloggutnämnelse

Jag har fått en bloggutnämnelse av Maggie. Vad kul! Tack! Till saken hör att jag i min tur skall ge utmärkelsen vidare till fem bloggar som jag tycker mycket om och kommentera varför jag läser dem. Det är nu det blev lite svårt tycker jag. Inte för att jag inte gärna skulle slussa mina läsare vidare till bloggar jag tycker om, men man tycker ju om dem för olika saker. Som att jag läser bloggen kanske främst av den anledningen att jag känner de personer som skriver bloggen. Helt enkelt av den anledningen att det är kul för att jag känner dem, inte alltid för ämnet de skriver om. En del bloggar hittar jag och läser en stund, sedan tröttnar jag och tar paus. Flera av bloggarna som jag är inne och kikar på har redan fått den här utmärkelsen så då känns det ju lite dumt att ge dem en ny. Hur gör de då? Jag har valt att alltid länka till bloggar jag tycker om i mina inlägg. Ni får dem på det viset istället. Så varför inte låta oss göra detta tillsammans? Kommentera gärna med adressen till din egen blogg eller en blogg du gärna läser så får vi lite mera bloggar att nosa reda på. Tack för att du delar med dig av ditt förslag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.