måndag 18 mars 2013

Att våga-dag på Flemmingsbacken!



Behöver du få bättre struktur på dina tankar?
Borde du klura ut vad du egentligen vill?
Vill du komma vidare med något du länge gått och funderat på?
Drömmer du om att kunna ägna en hel dag åt att jobba med dig själv?
Behöver du inspiration? Få höra hur andra tycker och tänker?

Lördagen 27.4 kl. 10-15 ordnar jag en ”Att våga”-dag i vårt orangeri på Flemmingsbacken. 

Hos oss får du möjligheten att på egen hand fundera på vad du egentligen vill,  du får hjälp med att bygga visioner och på papper sätta ner dina första konkreta steg för att nå ditt mål.  Trots att var och en jobbar med sig själv kommer vi att tillsammans i grupp diskutera saker som exempelvis tid, pengar och krav. Vad är det som hindrar oss från att göra det vi egentligen vill? Hur blir vi bättre på att våga?

När det konkret gäller att våga har jag under många års tid jobbat med mig själv för att nå dit jag vill. Idag lever jag det liv jag för några år sedan bestämde mig för att skapa. Jag håller även föreläsningar kring att våga (se t.ex. här) och har tidigare dragit workshops i ämnet. Jag har även skrivit boken ”Att våga” som du kan läsa här. Det här är första gången dagen hålls hos oss på Flemmingsbacken i Korsholm.

Jag hoppas att jag hos oss kan ge dig ett lugn och  en ro att under några timmar sätta fokus på ditt eget liv.  Jag vill redan här poängtera att jag inte är en utbildad eller certifierad coach, vilket innebär att jag inte kommer att coacha dig enligt konstens alla regler.  Jag är jag och vill på mitt sätt ge dig verktygen till att komma vidare.

Priset för dagen är 50 €  (inkl. moms).
I priset ingår en lätt lunch och kaffe/te, samt material. 
Max antal deltagare är 10 personer. 
Anmäl dig genom att sända mig ett mejl på maria.osteraker@gmail.com.

Har du frågor går det bra att kontakta mig via e-post eller telefon (050 4629093)
Är du intresserad, men datumet inte passar kan du gärna höra av dig så vet jag ifall fler tillfällen ges. Jag blir även glad om du berättar vidare till de du tror är intresserade. 

Flemmingsbacken ligger i Veikars, ca 20 km utanför Vasa. Närmare beskrivning ges senare.

Välkommen!


6 kommentarer:

  1. Det låter väldigt kul och inspirerande. Kommer du till sverige nånting?

    SvaraRadera
  2. Men alltså ÅÅÅÅH vad jag skulle vilja/behöva en sån dag!! Det hade varit exakt rätt i tiden för mig. Fast... jag bor på andra sidan Östersjön. Hade även varit så kul att se er gård! Men en vacker dag kanske...?
    Bra initiativ i alla fall!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle också gärna vilja vara med på den här dagen, men jag bor tyvärr också på "fel sida" Östersjön. Men du kanske kommer till Sverige framöver? Du kanske rentutav kommer till Gävle! *Hoppas* Tycker att din blogg fantastiskt bra och inspirerande! Hoppas ni får en härlig dag den 24!

    SvaraRadera
  4. Jag är ju i Sverige titt som tätt med mina andra föreläsningar och skall faktiskt en sväng till Gävle i vår : )
    Men det är nog lite knepigt för mig att ordna något liknande där. I så fall måste nog någon arrangör köpa en föreläsning eller en heldag av mig. Men visst skulle det vara kul att träffas!

    SvaraRadera
  5. Låter spännande. Jag skulle gärna komma, men tidpunkten är något knepig för mig. Platsen är inga probelm :) Jag är på "rätt" sida Östersjön.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch vad synd att dagen är olämplig. I dagsläge ser det inte ut att ändra datum och det finns några enstaka platser kvar. Hör av dig om det lyckas!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.