fredag 17 maj 2013

Tidningen Ekoelo

Jag tänkte berätta om att det har kommit ut en ny tidning i Finland som heter Ekoelo. Men så insåg jag att den inte alls var särskilt ny, trots att jag inte hört om den tidigare. Första numret kom nämligen ut ifjol.

Uutuuslehti Ekoelo esittelee vaihtoehtoja, miten nykyajan ihminen voi tuoda jokapäiväiseen arkeensa arvovalintoja, jotka tukevat elämäntapaa: Luonnonmukaisesti Ekologisesti Puhtaasti Aidosti

Hur som haver, här kan ni genom ett provnummer bekanta er med tidningen. Jag såg att priset på månadens lösnummer i affären var sänkt till 1,90 €. Så är ni nyfikna på tidningen är det nu ni skall slå till  : )

4 kommentarer:

  1. Eh, får jag fråga i vilken affär tidningen finns? I en liten matbutik eller de stora komplexena?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klart du får fråga. Men jag vet inte. Jag såg tidningen igår hos en vän. Bläddrade i den och kände att jag ville ha en egen. Glömde tyvärr fråga var hon köpt sin. Igår kollade jag på Citymarket och R-kiosken i Vasa, men åtminstone inte där fanns tidningen. Sökandet fortsätter.

      Radera
  2. På lehtipiste.fi kan man söka fram alla tidningar (som finns att köpa som lösnummer i Finland) och genom att ange postnummer får man fram närmaste återförsäljningsställe. My tidingsbible :)

    Direktlänk till Ekoelo här: http://www.lehtipiste.fi/fi/aikakauslehdet/521798/Ekoelo/

    //nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad bra Nina! Tusen tack! Nu vet jag var jag skall söka.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.