fredag 12 juni 2015

Ny favoritblogg!

Ja, jag har följt den en tid, men inte kommit mig för att skriva om den, men nu vill jag dela med mig av den underbara bloggen 'Ut i spenaten'

Den ger mig härliga flashbacks till alla känslor jag hade när allt började. När allt var nytt och allt var spännande. När man förundrades över livet och vilken tur man haft. Visst kan jag känna även så nuförtiden, men tyvärr blir mycket rutin och man blir lite hemmablind. Men ibland sprakar det till även nu, man nyper sig i armen och tänker en tacksam tanke.

Men åter till bloggen "Ut i spenaten". Det är roligt att ha möjlighet att följa med en blogg ända från början och skapa sig en bild över det liv som levs just där. Ta dig en titt!

1 kommentar:

  1. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.