torsdag 19 mars 2020

Trädgårdsinspiration

Här har jag samlat några idéer från Pinterest som jag funderar på att testa i sommar. Kanske du hittar något som även intresserar dig?
Har man ett stort växthus går det ju mycket tid åt till att vattna. Plus att det är lite problem om man åker bort. Kanske man borde testa något sånt här i sommar?
Aritra Sarkar på Instagram: "When #doctors go for #gardening"
Eller kanske nåt sånt här?
Squash och frilandsgurkor tar ju ofta rätt mycket plats ...
Tar trädgårdslandet slut har man ju även detta alternativ. Kanske man skulle dra upp lite olika smultron från frön och plantera så här? De växer ju ofta så det knakar.
Jag borde verkligen ha mer ordning på mina fröer
Gamla höbalar har man ju ibland och då kan man antingen täckodla med dem eller göra så här. Eller både och?
Om trädgårdslandet tar slut till mina ärter så är ju detta en praktisk lösning. Även rätt enkelt att binda upp dem så här. 
Det här är ju perfekt när man skall plantera ut sina plantor i jämna fina rader. Äggfack är ju inte något som vi direkt lider brist på (tack alla vänner som vet vi har höns)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.