fredag 19 augusti 2016

Min nya bok på Adlibris

För sex år sedan kom jag ut med min första bok. Eller mina två första böcker rättare sagt, eftersom det blev två stycken det första året. Sedan dess har det blivit hör och häpna sju böcker! Det är knappt att jag förstår det själv.

Förutom att jag har haft möjligheten att hålla på med det jag tycker väldigt mycket om -att skriva- har jag även fått ta del av många personers bokdrömmar. Jag insåg att det finns många som drömmer om att skriva en bok och titt som tätt brukar jag få frågan hur man egentligen gör. Ja, kanske inte precis när man skriver, men när man väl vill få texten utgiven.

För alla er med bokdrömmar samlade jag alla mina erfarenheter, tips och lärdomar i boken Publicera mera! Bokutgivning på eget förlag. Boken kan man köpa direkt av mig eller via Adlibris. 

Det var allt från förlaget idag, tack och hej!

Detta är handboken för dig som vill ge ut böcker på eget förlag. Boken tar upp allt från hur du gör upp en budget och prissätter boken till hur du startar ett förlag och beställer ett ISBN-nummer. Tips på hur du bäst marknadsför din bok, söker om finansiering eller hittar de bästa försäljningskanalerna ryms även med mellan pärmarna.Maria Österåker har sex böcker i bagaget, varav tre utgivna på eget förlag. Maria har även en examen inom ekonomi och har jobbat som företagsutvecklare inom den kreativa branschen.

2 kommentarer:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.