måndag 6 januari 2020

Tips på föreläsning, podd och blogg!

Jag har en podd som jag tycker mycket om. Den heter "Bortom ekorrhjulet". I den podden finns det ett avsnitt som jag lyssnat på flera gånger, eftersom det är så bra! Det är avsnitt 39, heter "Ekonomiskt fri -vägen dit och livet efter" och ges av Oskar och Maribel med bloggen Enkel boning. 

De har även skrivit en bok som heter "Ut ur ekorrhjulet, så blir du ekonomiskt fri", men den har jag inte ännu läst så jag kan inte uttala mig om den.

Hur som helst ... jag blev så glad när jag såg att Oskar och Maribel kommer att hålla föreläsningen "Bättre liv till halva priset" på Korsholms vuxeninstitut nu i vår. 15 km från där jag bor! Gissa vem som är anmäld! Har du möjlighet tycker jag du skall komma och lyssna. Jag tror det kommer att bli jättebra och inspirerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.