tisdag 27 april 2021

Ny bok: Jobba mindre, lev mer

 


Tjolahopp! Jag har sprutat ur mig en ny bok. Boken heter "Jobba mindre, lev mer -min resa mot inre hållbarhet". Eftersom det här är en blogg kring självhushållning skulle man kunna säga att boken handlar om att hushålla med sig själv, ha ha. Du kan läsa mer om boken och hur du beställer den på bokens hemsida. 

Boken har jag gett ut på eget förlag, men den går att köpa bland annat på Booky.  Om några dagar kommer den även till Adlibris. 

Vill ni stöda en författare och låta henne ta största delen av kakan beställer ni direkt av mig. Det gäller förstås även om ni vill få den signerad. Då kostar boken 23 € och jag bjussar på porto i Norden. Boken är smidig till formatet och kommer direkt ner i din postlåda. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.